torstai 8. lokakuuta 2009

Surua, mutta pilke sen keskellä

Pentu joka piti meille tulla sairastui äkillisesti ja jouduttiin lopettamaan. Hänellä kuitenkin tuli palautuksena kaksi keskenkasvuinen kakara takaisin (kasvattajan sanoja lainaten) ja tarjosi toista minulle. Ainoa tässä vain on, että kumpikaan ei ole näyttely koira :( Ei tämä sillai haittaa, mutta kun kuitenkin tykkään kehissä myös juosta. Harkitsen vielä, mutta mitä mieltä te olette? Kuvat tytöistä alla sekä viralliset nimet ja tämän hetken kutsumanimet. Ihan suoraan vaan sanomaan voiko näin pahasti värivirheellistä käyttää jalostukseen?







Tess eli virallisesti Aliensa Luelan Duu





Elssa eli virallisesti Aliensa Tequila Quu


2 kommenttia:

  1. Mä en tiedä mitä Jenna sanoo, mutta itse voisin käyttääkkin, jos toinen olisi väritykseltään oikea! Awww.. tuo ensimmäinen tyttö<3 Voisin sen pennun otaa :D

    VastaaPoista
  2. Mitä mä sanoisin :D Onhan virtuaalisesti ennenkin liika valkoista jalostukseen käytetty ja Hensu älä suotta sano, että sen kanssa ei voisi näyttelyssä käydä! Saihan Iriskin EH:n :D
    Oma arvioni noiden iän suhteen on et eka NUO ja toka just JUN. En mä ole kieltämässä mun mielestä IRL elämässäkin pitäiai käyttää tämmösiä, koska kaikki kaikki pelkästään punaiset koirat ei jätä yksiväristä eli nämä voi hyvin olla niin, että ei jätä valkoista yhtään. :) ei muuta kuin tyttö kehiin kans ;)

    Jenna (joka on laiska eikä taaskaan jaksa kirjautua)

    VastaaPoista