tiistai 8. syyskuuta 2009

Tk1, Tk2, Tk3, Tk4 ja Tk5?! :o

Mulla menee kohta sekaisin missä mun koirani oikein kisaa :D Toivottavasti kukaan ei huomannut sivuilla ollutta mokaa jossa luki, Tk5. Täytyy hetkeksi pysähtyä ja käydä oikein läpi missä koirani kisaa ja minne ne olen nyt ilmoittanut ja mitä tuloksia tullut.

Jyke Tk3 -> EVL
Pate Tk1 -> AVO
Martti TVA
Vautsi Tk1 -> AVO
Veeti TVA
Sälli ALO
Pipsa Tk2 -> VOI
Tango Tk1 -> AVO
Bansku ALO
Bibe ALO
Tommi Tk2 -> VOI

Asia siis selkesi. Kolme ALO koiraa, kolme AVO koiraa, kaksi VOI koiraa, yksi EVL koira ja kaksi jo valiota :) Aidaa listalla ei ole, koska tyttö ei vielä ole syntynyt. Sekä Petite's kennelistä tulevaa pentue ei olla laskettu, koska pennun tulo ei täysin varmaa vielä ole.

HUOM! Jos jotakuta kiinnostaa japaninpystykorva uros niin Jykeä olisi mahdollista käyttää jalostukseen, mutta sillä ehdolla että myy mulle siitä tokotaitaja tytön :) eli ei paineisteta kasvattajaa, mut mä haluan sellasen mikä menee heittämällä EVL luokkaan ja saa sen TVA arvon sieltä kans ;) Noh tiedän, että ei se ole kasvattajasta kiinni! Mut tosiaan Haluaisin kovasti Jyken tytön ja sen kanssa kisattaisiin TVA arvoon asti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti