torstai 23. kesäkuuta 2011

Tokoilua ja kaikkea muuta

Tosiaan en nyt muista olenko hehkuttanut täällä, että taloon tuli taas uusi tokovalio :) Myrkky (Ternen Ingrid) kisasi itselleen viimeisen tarvittavan tuloksen 18.06.2011 jolloin saimme hänestä TVA:n!!

Muitakin uutisia on toko puolelta kerrottavana!
Intro (Nuuskuttajan Talven Lupaus) on siirtynyt EVL luokkaan
Remu (Capricorni Flame) aloitti ALO luokassa kisaamisen ja muutaman kisan jälkeen oli jo punaisen takataskussa Tk1 eli AVO kutsuu
Romeo (Ternen Quinte) sai samalla vauhdilla Tk1 eli kisaa AVO luokassa
Viiriäisen poikanen (Ternen Vivant) sai ekan ALO1 tuloksen
Choco (Cro's Supernatural) sai ekan VOI1 tuloksensa
Fiilis (Tuurlijk Bestorming) sai ekan EVL1 tuloksensa
Lysti (Filthy Twenty Years) siirtyi VOI luokkaan.

Mulla koirat menee nykyään suht vauhdilla ALO&AVO luokan ja jumittuvat kasoina VOI&EVL luokkiin :D No ei auta.. Olen päättänyt, että ne kisataan alta ensin pois jotka on a) lähellä valioitumista b) on jonkun sijoituskoiria c) käytän itse jalostukseen sen jälkeen on näiden eläkeläisten vuoro :)

Pitäisi taas kunnostautua agility puolella jos joskus Fiiliksestä saisi AVA:n ja myös pk puolella tarttis saada uusi vire tosin kisoja nykyään ikävän vähän. Itse olen kahdet kisat anonut, mutta vastausta en koskaan saanut eikä ne kyllä kalenteriinkaan ilmestynyt... Toko vaan on se mun juttu edelleen :D Oon miettinyt jos näitä omia koiria olisi enemmän vielä tokossa kisattu ja saisi tungoksen pois voisin ottaa sijoitukseen ALO&AVO koiria ja kisata niiden kans ja palauttaa sen jälkeen takaisin ;D Vähän niinku Paten (Zergmouser Platte Knoop) piti minulla olla, mutta kuinkas sitten kävikään kun ei malttanut lopettaa niin Patesta kisattiin ihan TVA.

AUSTRALIANKELPIE PENTUJA SUUNNITTEILLA CHOCOLLE!
Jos löytyy kiinnostusta kerro ihmeessä :) Pennut EVM sukuisia joten esim. jalostukseen erinomainen vaihtoehto ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti