torstai 28. heinäkuuta 2011

Juupas eipäs eipäs juupas

Viime kirjoituksesta ei paljoa ole aikaa ja ajatukset menee koko ajan uusiksi. Sain viestiä Serenalta (It's Over kennelin pitäjä) että haluaisinko käyttää Lystin (Ternen Qui) minä mietin hetken kun Romeon pentuetta olin suunnitellut, mutta jätän Romeon sitten käyttämättä kun KVA siskoa kerran tarjotaan oikein. Tein pentue ilmoituksen ja samana päivänä oli molemmat varaukset täynnä. Toinen meni jo vanhemmalle tolleristille ja toiselle tolleri oli ensimmäinen. Tollerit jäävät de Veranon kasvatukseen, mutta nyt mietin mikä olisi parempi toiseksi vaihtoehdoksi. Japsit ei ole valitettavasti minun juttu Mar Blanco de Verano Simo on myytävänä. Tk1 verran tokossa kisannut japsi poika jolla mejä ja agi tuloksia myös. Jos joltain löytyy kiinnostusta siinnä olisi hyvä kisakoira ja jalostusta yhden pentueen verran voi harkita :)

Olen varannut siperianhusky uroksen ja toivon, että sellainen meille nyt tulisi :)
Pojalle olen kutsumanimeä miettinyt. Nämä meidän kaikki uusimmat on ollut L kirjaimella alkavia pitäisikö tästäkin tulla? Olen miettinyt jos poika olisi Valssi ihan virallisennimen mukaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti