maanantai 20. heinäkuuta 2009

Saksassa käymässä

Lähdettiin eilen aamupäivällä Saksaan. Marionin luokse kyläilemään. Oli oikein mukava ja onnistunut reissu. Uskalsin lähteä, koska paikalla oli myös Sessi joka osasi puhua saksaa. Tango ja Martti eivät oikein sietäneet toisiaan, mutta muutaman tunnin jälkeen hekin alkoivat rauhoittumaan. Kaunis Meira oli myös mukana. Minulla oli ihan syyni mennä Marionin luokse. Halusin nähdä hänen yhden uroksen ihan kunnolla ja nähdä kuinka Mic tekee töitä. Poika oli juuri niin jumalallisen ihana mitä olin sen uskonut olevankin. ;)

Muutaman tunnin vietin Marionin lähellä asuvan kasvattajan luona. Cladi ja hänen vaimonsa Silv olivat oikein mukavia ihmisiä ja puhuivat minun onneksi englantia. Heidän luonaan pääsin tutustumaan ihka elävään saksanpaimenkoiran pentuun. Aikaisemmin vain aikuisia sakuja nähneenä oli huippu ihanaa päästä katsomaan pentuja sekä koulutuksen vaiheessa olevia nuoria. Sain kokeilla treenata heidän yhtä aikuista saku urosta. Oli upea tunne kuinka täysin vieras koira toimi kuin kone. Yks kuvakin tuli otettua matkalta.



Heillä oli saku pentuja. Voisiko kukaan vastustaa tuollaista pientä ja ihanaa? Minun oli pakko, koska pennut olivat kaikki varattuja. Onneksi olen saamassa oman syksyn aikana tai toivottavasti eihän sitä tiedä tuleeko narttu kantavaksi ja syntyykö uroksia. Matka oli oikein onnistunut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti