tiistai 16. kesäkuuta 2009

2*BH ja tulevaisuuden suunnitelmia

Villám kennelin Pk kisoissa oli mukana myös PAKK ja meitin molemmat pojat (Martti ja Jyke) mahtui mukaan. Ja sai hyväksytyn tuloksen :D eli molemmat pojat sai BH tunnuksen! Olen tosi onnellinen asiasta! Samassa kisassa on mukana myös Tommi (PAJÄ - ALO) innolla jo odotan tuloksia. Ei siis tällä hetkellä yhtään koiraa jolla ei olisi BH:ta suoritettuna. Kohta tulee Pipsa, mutta sen kanssa menee vielä hetki ennen kuin edes BH koetta yritetään ;)

Tulevaisuuden suunnitelmiin. Marsi ottaa multa kaikki kolme tolleria kun seuraava sopiva kisa tulee vastaan. Hän ilmoittaa ne omissa nimissä ulkolaiseen MH testiin :) Eli metsästystä kuvaavaan testiin jossa saa tittelin MH. Siksi Marsi tekee tämän, koska on ulkolainen jäsen. Marsi itse ehdotti tätä minulle ja sehän sopii :D Martti ja Tommi pääsee mukaan yrittämään koetta myös ja kun Pipsa on puoliksi hänen oma niin tottakai haluaa Pipsan sinne. Ulkolaisilla on tapana, että yhdeltä ihmiseltä max. 10 koiraa joten hänellä itsellä kun ei ole kuin kaksi ni minun kolme menee hyvin siinnä samalla. Vielä jää vapaaksi 5 paikkaa ;)

Toinen suunnitelma on, että kun olen saanut Martille Tk2 tunnuksen Marsi kisaa sen kanssa ulkolaisessa toko kokeessa :D Tätä odotan itse tosi innolla, koska toko on minulle hyvin rakas ja tärkeä harrastus. Mutta jäämme odottamaan mitä tulevaisuus tuo ja mihin se meitä vie ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti